De badkamer of sanitaire ruimte in een goede staat. Dat geeft een rustig en ruimtelijk gevoel. Het komt vaak voor dat er iets mis is met een sanitair product: een deurtje sluit niet goed, het glazuur van de wastafel vertoond scheurtjes of de douchedeur schaaft. Dit is een buitengewoon storende factor in je een comfortabele ruimte.

Schakel Qintec in om een bezoek aan u te brengen voor het geven van een advies of het bieden van een oplossing. De storende factor wordt hiermee adequaat aangepakt en verholpen.

Als de sanitaire producten recent zijn gekocht, neem dan in eerste instantie contact op met uw leverancier. Het kan zijn dat de garantietermijn nog niet verlopen is. Qintec verzorgt voor een tal van merken en leveranciers de service en wordt regelmatig ingezet om dergelijke storingen te verhelpen. Door de jarenlange ervaring in de sanitair branche kennen we de producten als geen ander en bieden we het beste advies en een gepaste oplossing.

 

QINTEC VOOR DE PROFESSIONAL

Service als verlengstuk van uw salesafdeling. Uiteraard streeft u naar het beste eindresultaat, maar ondanks dat kunnen er nog losse eindjes zijn. Qintec Aftersales service draagt bij aan het adequaat completeren van een volwaardig eindproduct. En dit draagt uiteindelijk bij aan uw goede naam.

Qintec is gespecialiseerd in onafhankelijke product- en montagebeoordelingen, reparatie of vervanging van sanitaire producten en aanverwanten. Wij denken graag mee met de leverancier over de beste oplossing of ter verbetering van een product, zodat de storing niet nogmaals voor hoeft te komen.

Laat ons uw kwaliteiten versterken!

 

Qintec heeft jarenlange ervaring in maatwerk sanitaire producten, meubelen en doucheoplossingen. Om een perfecte maatwerk oplossing te kunnen afleveren is een nauwkeurige voorbereiding gewenst. Het product moet perfect passen in de opgenomen situatie. Dit secure werk kunt u gerust aan Qintec over laten.

Zodra de consument een doucheoplossing of een ander maatwerk product heeft aangeschaft, schakel Qintec in om met de benodigde informatie de maatvoeringen ter plekke op te nemen. Qintec koppelt de maatvoeringen terug aan de opdrachtgever ter bestelling van het product. Na productie kan de levering bij Qintec plaatsvinden. Vervolgens nemen wij contact op met de eindgebruiker voor het maken van een montageafspraak. Voordeel is dat de consument eenmalig thuis hoeft te zijn voor levering en montage. Door het maatwerk kan het sanitair, het meubel of het glasproduct perfect worden geplaatst. Dit draagt bij aan een lange levensduur en gebruikersgemak voor de eindgebruiker.

Naast de montage van specifiek maatwerk sanitair, meubelen en doucheoplossingen, verzorgen wij ook alle montage op het gebied van normaal sanitair. De consument kan bij aankoop van de sanitaire producten de keuze maken om de montage te laten verzorgen door Qintec.

De consument heeft u niet zomaar uitgekozen als leverancier van zijn badkamer of sanitaire ruimte. Bij de aanschaf van de sanitaire producten kunt u als verlengstuk van uw diensten middels het montageoverzicht een aanbieding doen voor montage. De consument is gebaat bij de totaaloplossing die u biedt. Alles in één keer goed! En u kunt dit deel zorgeloos aan ons uitbesteden. Wij houden u gedurende het traject op de hoogte van de voortgang!

Service als verlengstuk van uw sales. Verkoop zonder goede aftersales service kan een vervangings- of herhalingsaankoop belemmeren. Fabrikanten en leveranciers streven naar het leveren van een 100% in orde product. Ondanks die insteek komt het voor dat de inzet van aftersales service nodig is om een probleem op te lossen.

Aftersales service zit in Qintec’s DNA. Wij zijn gespecialiseerd in onafhankelijke product- en/of montagebeoordelingen; we adviseren, repareren of vervangen producten adequaat en doeltreffend. We denken mee met u als leverancier en kunnen u adviseren is het bieden van de juiste oplossing. Onze adviezen kunnen zelfs doordringen tot aan de productie van het product. Zodat een volgende soortgelijke storing niet meer aan de orde is. Met deze krachtige samenwerking blijft voor uw klant niets anders over, dan bij een volgende aankoop van sanitair bij u aan te kloppen.